ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 恵泉女学園大学人文学部紀要
  2. 第17号

Feedback in EFL Writing : Integration of Students' Perceptions Over Time and at the End of Term

https://keisen.repo.nii.ac.jp/records/511
https://keisen.repo.nii.ac.jp/records/511
f41a4717-63fd-43af-ad6f-4fbd1fa28668
名前 / ファイル ライセンス アクション
KJ00004007174.pdf Feedback in EFL Writing (166.3 kB)
license.icon
Item type 紀要論文(ELS)_JAIRO Cloud(WEKO3)対応_9c8f75df(1)
公開日 2005-03-01
タイトル
タイトル Feedback in EFL Writing : Integration of Students' Perceptions Over Time and at the End of Term
タイトル
タイトル Feedback in EFL Writing : Integration of Students' Perceptions Over Time and at the End of Term
言語 en
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ページ属性
内容記述タイプ Other
内容記述 P(論文)
論文名よみ
その他のタイトル Feedback in EFL Writing : Integration of Students' Perceptions Over Time and at the End of Term
著者名(日) 長阪, 朱美

× 長阪, 朱美

WEKO 1385
CiNii ID 9000002543395

長阪, 朱美

Search repository
著者名よみ ナガサカ, アケミ

× ナガサカ, アケミ

WEKO 1669
CiNii ID 9000002543395

ナガサカ, アケミ

Search repository
著者名(英) NAGASAKA, Akemi

× NAGASAKA, Akemi

WEKO 1385
CiNii ID 9000002543395

en NAGASAKA, Akemi

Search repository
著者所属(日)
値 恵泉女学園大学
著者所属(英)
言語 en
値 Keisen University
抄録(英)
内容記述タイプ Other
内容記述 This study examines Japanese EFL students' perceptions of teacher, peer, and self.directed feedback over the semester and their perceptions at the end of the semester. The students wrote multiple drafts and experienced teacher, peer, and self.directed feedback recursively throughout the semester. The data was collected from the students' journal entries during the course and a questionnaire administered at the end of the course. The journal entries showed changes in the students' responses to feedback over time and processes of forming their perceptions. The questionnaire revealed the students' opinions of feedback at the end of the term. Furthermore, more information and new questions about feedback were brought up through the integration of the two data. These results offered some suggestions for feedback practices in EFL writing classes and further studies on feedback in various L2 writing contexts.
雑誌書誌ID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10085244
書誌情報 恵泉女学園大学人文学部紀要
en : Keisen University Bulletin

巻 17, p. 121-150, 発行日 2005-03
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-19 07:10:36.055082
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3